Продавець KidsWorld розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1396 відгуків
promo_banner

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (66) 150-76-15
KidsWorld - магазин дитячого одягу
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.; товар повністю укомплектований і збережений його початковий стан пакування; збережені всі ярлики і заводське маркування; товар зберігає свої споживчі властивості. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню). До товарів які не підлягають обміну, або поверненню відносяться: 1. Продовольчі товари. 2. Лікарські засоби. 3. Предмети сангігієни. 4. Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір. 5. Корсетні товари. 6. Парфюмерно-косметичні вироби. 7. Перо-пухові вироби. 8. Дитячі іграшки м’які. 9. Дитячі іграшки гумові надувні. 10. Зубні щітки. 11. Мундштуки. 12. Апарати для гоління. 13. Помазки для гоління. 14. Гребінці, гребені та щітки масажні. 15. Сурдини (для духових музичних інструментів). 16. Скрипкові підборіддя. 17. Рукавички. 18. Тканини. 19. Тюлегардинні і мереживні

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner